9/9/16

2015: Rexuntanza d’Alemaña


Motivu conmemorativu: 25u Aniversariu de la rexuntanza d’alemaña

Tirada: 100.000                Fecha d’emisión: 29 setiembre

     El 3 d’ochobre foi ratificada, oficialmente, la rexuntanza d’alemaña tres la cayía de la Muria de Berlín un añu enantes. Con esti fechu, los estaos federales que conformaben la nomada República Democrática Alemana (l’Alemaña del este u oriental) entraron a formar parte de la República Federal alemana (l’alemaña del oeste u occidental).

     La Puerta de Brandemburgu, en territoriu oriental berlinés, pasó a tener una simboloxía sentimental ente los alemanes, ya que foi el primer llugar onde s’atoparon los berlineses d’ambos dos llaos tres l’esbarrumbe de la muria.

     Nel intre la moneda reproduzse la Puerta berlinesa entellazada cola so ximielga, al mou de los deos d’una man, como símbolu de la rexuntanza. El diseñu ye de Erik Spiekermann (ES na moneda, a manzorga). Alredor del diseñu lléese la lleenda: 25º ANNIVERSARIO DELLA RIUNIFICAZIONE DELLA GERMANIA 1990-2015 y el nome del país emisor xunto al añu d’emisión en númberos romanos SAN MARINO MMXV. La marca de la ceca de Roma R, vese a mandrecha.
     Nel aniellu esterior, les doce estrelles de la Xunión europea.

     Alemaña tamién sacó una moneda conmemorativa de 2 euros dedicada a la rexuntanza esti mesmu añu. El vaticanu, ya sacare una en 2014 n’alcordanza del fechu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario